Jag blir tokig. Jag har använt mig av javascriptet för Pop Up meny som jag hämtat här från sidan. Det har fungerat bra förut och har använts på sidan www.haggsjo.com. Nu skall jag göra om denna sida och använda scriptet igen men får det inte att fungera och jag kan bara inte förstå varför. Mitt problem är att alla sidor som jag länkat in i pop up menyerna öppnas upp i ett nytt fönster OCH i den frame som jag satt som target. Jag vill naturligtvis att sidan endast skall öppnas upp i framen ( som är döpt till mainFrame ). För att kunna ha en chans att få hjälp med detta har jag lagt upp delar av den nya ofärdiga sidan på gratis siten angelfire.com. Här kan ni se vad det är som händer när man klickar på länkarna i pop up menyerna. (Bry er inte om annonserna och allt annat skräp som ligger med på sidan). Sidan hittas på http://teamhaggsjo.angelfire.com Jag blir galen på detta och skulle så hemskt gärna vilja ha hjälp med vad det är som blivit fel då jag absolut inte kan hitta det själv. Sidan är gjord i dreamweaver.
Tack på förhand!
Linda
Postat av Linda (81.231.55.203) den 13 Februari, 2010 kl 11:59:59.