Okej. Ändringen borde vara nästa identisk, utom att du istället byter ut raden:skrivUtDetta+=("<TR><TD><A HREF=\"javascript:void(0)\" onMouseOver=\"visaMeny('"+lagernamn2+""+i+"')\" onMouseOut=\"doljMenyTimer('"+lagernamn2+""+i+"')\" CLASS='menyRubrikClass'>"+rubriker[i-1]+"</A></TD></TR>"); mot i princip samma sak som i förra, utom att den "stora" raden istället blir: skrivUtDetta+=("<TR><TD><A HREF=\""+linkto+"\" onMouseOver=\"visaMeny('"+lagernamn2+""+i+"')\" onMouseOut=\"doljMenyTimer('"+lagernamn2+""+i+"')\" CLASS='"+tClass+"'>"+rubriker[i-1]+"</A></TD></TR>"); Jag märkte förresten just en bug i min senaste kod (som jag är för lat för att egentligen testa); du bör lägga till en extra "" längst fram i huvudLankar, eftersom meny-koden är skriven på ett sådant dumt sätt att den räknar från 1 till n istället för 0 till n-1 (vilket är det vanliga inom programmeringsvärlden av en mängd anledningar.) Simon | | Tack Simon, du är alltid redo. Det var mitt fel att jag inte angav ordentligt, vilken meny jag menade. Det var http://www.javascript.nu/javascript/dhtmmeny.shtml som jag behöver. |
|