| Du har en del saker som är fel i koden du använder: - <link language="JavaScript" href="bag.js"> är fel, koden som används för att inkludera JavaScript är: <script type="text/javascript" src="bag.js"></script> - bag.js innehåller delar av CSS och HTML. Allt fram till och inklusive <SCRIPT LANGUAGE="javascript"> borde tas bort. (- <!-- som kommentarer i JavaScript är inte att rekommendera (även om det antagligen fungerar). Du borde nog byta ut detta mot vanliga //-kommentarer.) - För att göra koden mer förståbar och ha lite mer kontroll över vad den gör bör antagligen kodsnutten if (parseInt(navigator.appVersion)>=4) { skrivUtMenyer(); placeraMenyer(); } tas bort från headern, och <script type="text/javascript"> skrivUtMenyer(); placeraMenyer(); </script> läggas in någonstans i body. (Versionkontrollen är onödig nuförtiden.) Detta bör vara allt som behövs för att få den att fungera, men det är som vanligt otestat. Simon | | Jag har lagt ut mitt försök på web.comhem.se/varkanjag. Menyn skulle ligga högst uppe, men det finns inte med. Om jag tar den internt, då försvinner hela sidan. Vad gör jag för fel? |
|