| Du verkar ha glömt att ändra id på CSS-deklarationerna: #meny1 {position:absolute; visibility:hidden; } #undermeny1 {position:absolute; visibility:hidden;} #meny2 {position:absolute; visibility:hidden; } #undermeny2 {position:absolute; visibility:hidden;} #meny3 {position:absolute; visibility:hidden;} #undermeny3 {position:absolute; visibility:hidden;} #meny4 {position:absolute; visibility:hidden;} #undermeny3 {position:absolute; visibility:hidden;} #meny5 {position:absolute; visibility:hidden;} #undermeny3 {position:absolute; visibility:hidden;} #meny6 {position:absolute; visibility:hidden; } #undermeny3 {position:absolute; visibility:hidden;} #meny7 {position:absolute; visibility:hidden;;} #undermeny3 {position:absolute; visibility:hidden;} #meny8 {position:absolute; visibility:hidden;} #undermeny3 {position:absolute; visibility:hidden;} Notera "#undermeny3" överallt. (Sättet på vilket jag såg felet var att genom Firebug inspektera varje submeny och se hur CSS-en skiljer sig.) Raden var huvudLankar=["aktuell.html","","","bocker.html","tolerans.html","kurser.html","rafael.html","info.html"]; ska för övrigt som jag nämnde hastigt förut ändras till var huvudLankar=["","aktuell.html","","","bocker.html","tolerans.html","kurser.html","rafael.html","info.html"]; för att det ska fungera med (den ganska dåligt skrivna) JavaScript koden här från sidan. Texten borde kunna centreras genom CSS-attributet text-align:center på tabellrutorna. Sjätte och sjunde rubrikerna är förresten för mig utanför ramarna. Du borde öka bredden på menyerna. Simon | | Nej, jag klarade mig inte utan dig. Popmenyerna poppar upp lodrätt fr o m den fjärde. Jag gav olika bakgrundsfärger till olika classer. En fråga till: Kan man centrera texten i menycellerna? Jag såg html koden i js och försökte med align=center, men det hjälpte inte. |
|