Nu har jag faktiskt kommit mig för att ladda ner Google Chrome (som dessutom verkar ha ett Firebug-liknande verktyg, woo!), och det verkar som att buggen är att du har satt menyn till att centreras i förhållande till skärmstorleken, men att funktionen som kollar detta är odefinierad i Google Chrome (och i de andra webbläsarna också, antar jag). Om du vill ha kvar skärmstorlekscentrering; byt ut
Det gör dessutom att din sida faktiskt kan visas med annat än webbläsaren maximerad.
Vad IE gör kan jag inte svara på, mest för att jag inte har IE på den här datorn. Vilken version av IE gäller förresten problemet?
Nu bag.js är fullt med text-align:right. Eller menade du ALIGN=\"right\"? Det testade jag också, men det hjälpte inte.
Oj, vänta, jag tror jag missförstod vad du menade där. Strunta i min senaste post. Återigen kan jag inte testa, men prova att lägga till width:135px eller width:100% till .poppis, och att lägga till text-align:right på så många ställen i HTML-trädet som möjligt (dvs. även i <table>, <a> och inomslutande <div>).
Om (/när) det inte fungerar ska jag återkomma med en riktig webbläsare att testa i.
Jag vet inte riktigt vad som skapar felet, och jag har inte heller Chrome eller Safari på den här datorn för att testa med, men jag skulle prova att ta bort