| Tack för utförlig beskrivning. Kommentarerna har jag lagt till endast för min egen del. Eftersom jag är nybörjare underlättar det för mig att veta vad jag gör. Jag har fått denna kod att funka sedan jag skickade in min förfrågan, men jag ska absolut lusläsa även dittt förslag och se om jag kan hitta en bättre lösning. Det problem jag brottas med för närvarande är följande: Jag har 12 olika texter som var och en ligger i en div med id (d1,d2 osv.) Jag har 12 olika svar som ska presenteras under respektive text. De ligger i var sin variabel svar1, svar 2 osv. Jag har efter mycket möda och god hjälp på nätet fått ihop en kod som placerar svar1 på rätt plats, se nedan. Men hur gör jag lämpligast för att få alla övriga svar på respektive platser?