hejsan alla forum skrivare på javascript.nu jag undrar en sak.. jag har ett problem i ett php script som inte fungar som det ska... hur fixar jag det?... här filerna som innehåller scriptencontakt.html = själva contakt formläret info.php = scripted som sparar till data.html data.html = inehåller den text som sparas från info.php här är coden för info.php <? if(!empty($_POST['namn'])) { $fil = fopen("data.html", "a"); $namn = $_POST['namn'] . ";"; $message = $_POST['message']; $webside = $_POST['text'] . ";"; $date = $_POST['text'] . ";"; $addres = $_POST['text'] . ";"; $email = $_POST['text'] . ";"; fwrite($fil, "<center>\n"); $lDate = date('F j, Y, g:i a'); fwrite($fil, "Date: $lDate\n"); fwrite($fil, "Message: $message \n"); fwrite($fil, "webside: $webside \n"); fwrite($fil, "date: $date \n"); fwrite($fil, "din addres: $addres \n"); fwrite($fil, "din mail addres: $email \n"); fwrite($fil, "</center>\n"); fclose($fil); } echo "<TABLE BORDER=0> <TR> <TD BACKGROUND=../images/images/untitled-1.gif> <TABLE BORDER=0> <TR> <TD BACKGROUND=../rund-images.gif>"; echo "<center>"; echo "$message<br><br>"; echo "inskickat av $namn"; echo "webside: $webside"; echo "date: $date"; echo "din addres: $addres"; echo "din mail addres: $email"; echo "</center>"; echo "</TD></TR></TABLE></TD></TR></TABLE>"; ?> klick <A HREF="contakt.html">here</A> for contakt.html och här kan ni ladda ner alla filerna i en zip fil http://www.megaupload.com/?d=TLLDCFKU //tack för mej den här gången skriver jag inte ut mitt namn... //och mitt e-post addres .. jag skriver bara ut mitt nick istället //(på tanke på erfarenhet från för när jag skrev ut dom.. //jag fick bara massa spam i min mail) //ufomannen76
|