| hejsan här är ett gratis tips om en websida som man kan få gratis plats på nätet det vill säga ett gratis webhotell som har samma sak som en rigtig webhotell som kostar pengar men i detta fallet är det gratis att få tillgång till egen plats på nätet.. bland annat så får man en egen gratis domän addres... och det var det jag har ledat på näted länge för.. och utrymet är jäte mycket..det vill säga 6000MB så man får leka mycket med det man har tillgång på webhotellet.. bra va?.. ftp fins ochså tillgång till så du kan ladda upp din hemsida med tillhörande filer till ftp servern på ett engelt sätt... php och mysql fins ochså läs mer och beställ på denna sidan -- för det kommer jag att göra... http://www.zymic.com/ PS1: skriv era erfarenheter av detta webhotell som jag tipsar om!?.. //ufomannen76 PS: jag har fått så mycket hjälp här på javascript.nu för minna scripts problem och andra problem som jag har stöd på när jag har hållit på med mina hemsidor.. under åren.. så nu vill jag ge tillbaks till javascript.nu forum besökare genom att tipsa om ett gratis webhotell som någon kan kanske ha användning för...:-)
|