Till Startsidan

Skaffa webbhotell?
Läs JavaScript.nu's jämförelse av webbhotell.
Med priser från
9 kr / månad.

Genom ett samarbete får alla JavaScript.nu-
besökare dessutom 100 kr i rabatt vid beställning.

Re: Cookies i joomla

[ JavaScript.nu's Forum ] [ Viktigt om forumet ] [ JavaScript.nu's Startsida ]

Forum / Cookies i joomla
 Jag förstår inte helt vad du försöker göra, men ett fel som iallafall kan vara relevant är att du har koden Set_Cookie('filename',katnrb,1,'/maps/',,) i en onclick-handler, vilket är ogiltig syntax. Du menade antagligen Set_Cookie('filename',katnra,1). Notera att du inte bör sätta path=/maps/, eftersom din sida ligger i /katalog-crp/ och det skulle göra att du inte kan komma åt den igen. Enklast är nog att inte ha med path över huvud taget.
(Dessutom är din tredje parameter lite konstigt vald. 1 symboliserar bara en enda dag (lite för kort), och 1000*60*60 symboliserar en utgångsdag den 27 januari år 11867 (lite för långt). Den kanske bara är ändrad för debugging dock.)

Hej,

Den berörda överföringlänken är synlig under mapikoner här: http://mapy.muzeum-polskie.org/katalog-crp/galicja-owiecim-i-zator-maopolska/82-szablon-3.html

variant med javascript funktioner finns här:
http://mapy.muzeum-polskie.org/katalog-crp/wiat-europa-i-sarmacja-europejska/87-szablon-3a.html

Cookies namn är atminstone synlig i firefox cookie panel men värde fortfarande kan ej läsas av. Finns det några ideer vad som är fel då är jag mycket tacksam. mvh Jacek

Postat av Simon (213.89.71.173) den 11 Augusti, 2010 kl 15:16:30.
Som svar på: Re: Cookies i joomla postat av Jacek den 09 Augusti, 2010 kl 15:27:15.

Svar på inlägget:

Posta ett svar:

Namn:
E-Mail:
Rubrik:
Meddelande:
Ja tack, maila mig om andra svarar på detta inlägg.
Ja tack, maila mig om andra svarar på mitt inlägg.

[ JavaScript.nu's Forum ] [ Viktigt om forumet ] [ JavaScript.nu's Startsida ]

Copyright © Omid Rouhani 1997-2022; Alla rättigheter reserverade.
Guider: [ HTML guide ] - [ JavaScript guide ] - [ DHTML guide ] - [ Perl guide ] - [ Sitemap ]